středa 22. února 2012

Jihlava

Ahoj tak nákupy v Jihlavě se celkem vydařily až na to že jsem v GATU objevila překrásný černý semišový botky s mašličkou ale bohužel měli jen malé čísla:-(tak jsem je tam musela nechat což mě mrzí ještě teď.Dále jsem si začla do Tally Weijl a byla jsem zklamaná nic mě tam nezaujalo to stejné v NY což mě zamrzelo.Nakoupila jsem si pouze pár věcí samozřejmě to co jsem sháněla jsem nesehnala tak musím hledat dál.Nakonec jsem si zajela do Tesca kde jsem sháněla něaký parfém na léto tak jsem si prošla všechny parfémy které mě zajímaly a uviděla jsem Bruno Banani tak mě strašně lákalo si přivonět tak jsem neváhala byli tam asi tak 5druhů a já si vybrala fialového tuším vůbec jsem nevěděla co od té vůně můžu čekat jestli bude ovocná nebo kořeněná ale byla jsem velmi mile překvapena hned jsem se mi v hlavě promítla myšlenka že asi vyměním mého Calvina Kleina za BB a taky tak udělám každopádně vím že ta vůně se semnou nesla celý den takže vydrží celý den:-)
Teď už ale letím do postele ráno sice vstávám až na druhou hodinu ale už toho mám za celý den dost tak se mějte:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat